CCaaS TideCC – nowoczesny system dla call center

Profesjonalny system dla call center do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego.
Wysoka wydajność. Nowoczesna technologia. Efektywne zarządzanie kampaniami i zespołem call center.

Sprawdź ofertę
30% tańsze połączenia
20% więcej odbieranych połączeń
O produkcie

System dla call center TideCC

TideCC to system call center stworzony przez Tide Software, niezbędny w codziennej pracy zespołów call center, oferowany w modelu CCaaS, czyli Contact Center as a Service.
Jest niezawodnym wsparciem firm i działów call center oraz zespołów, których celem jest zaawansowana, telefoniczna i wielokanałowa komunikacja z klientami. TideCC wspiera agentów w sprawnej obsłudze połączeń przychodzących (inbound) oraz w realizacji skutecznych kampanii wychodzących (outbound). Personalizowane raporty generowane w czasie rzeczywistym ułatwiają efektywne zarządzanie zespołem i kampaniami call center oraz podejmowanie wartościowych decyzji biznesowych.

Skorzystaj z oferty
Dla branż

TideCC dla branż

Skorzystaj
Call Center
Windykacja

Funkcjonalności systemu dla call center TideCC

Intuicyjny panel supervisora

Dedykowany panel agenta

Wysoka wydajność systemu

Algorytmy AI

Przejrzyste raporty generowane w czasie rzeczywistym

Rotacja numeracją

Dialer predyktywny

Tide HLR

Detekcja poczty głosowej

Dialplan uwzględniający wiele kanałów (SMS, VMS, E-mail itp.)

Autoryzacja rozmówcy

Kolejkowanie połączeń

Nagrywanie rozmów

System przekierowań IVR

Call Me Back

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Komunikacja omnichannel z poziomu systemu call center TideCC
Skuteczność dialera już od 3 agentów
Wykrywalność poczty głosowej w 90%, z false positive ok 5%
Algorytmy sztucznej inteligencji
System antyspoofingowy TideProtect
Support 24/7/365
Gwarancja świadczenia ciągłości usług
Redundancja łączy
3 niezależne data center na terenie Polski
Świadczenie usług w ramach outsourcingu czynności bankowych
Niskie ceny i elastyczna oferta
Połączenie API
System antyphishingowy TideProtect
Komunikacja omnichannel z poziomu systemu call center TideCC
Skuteczność dialera już od 3 agentów
Wykrywalność poczty głosowej w 90%, z false positive ok 5%
Algorytmy sztucznej inteligencji
System antyspoofingowy TideProtect
Support 24/7/365
Gwarancja świadczenia ciągłości usług
Redundancja łączy
3 niezależne data center na terenie Polski
Świadczenie usług w ramach outsourcingu czynności bankowych
Niskie ceny i elastyczna oferta
Połączenie API
System antyphishingowy TideProtect
Komunikacja omnichannel z poziomu systemu call center TideCC
Skuteczność dialera już od 3 agentów
Wykrywalność poczty głosowej w 90%, z false positive ok 5%
Algorytmy sztucznej inteligencji
System antyspoofingowy TideProtect
Support 24/7/365
Gwarancja świadczenia ciągłości usług
Redundancja łączy
3 niezależne data center na terenie Polski
Świadczenie usług w ramach outsourcingu czynności bankowych
Niskie ceny i elastyczna oferta
Połączenie API
System antyphishingowy TideProtect

Najczęściej zadawane pytania

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!