CCaaS TideCC – nowoczesny system dla call center
Profesjonalny system dla call center do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego.
Wysoka wydajność. Nowoczesna technologia. Efektywne zarządzanie kampaniami i zespołem call center.






System dla call center TideCC
TideCC to system call center stworzony przez Tide Software, niezbędny w codziennej pracy zespołów call center, oferowany w modelu CCaaS, czyli Contact Center as a Service.
Jest niezawodnym wsparciem firm i działów call center oraz zespołów, których celem jest zaawansowana, telefoniczna i wielokanałowa komunikacja z klientami. TideCC wspiera agentów w sprawnej obsłudze połączeń przychodzących (inbound) oraz w realizacji skutecznych kampanii wychodzących (outbound). Personalizowane raporty generowane w czasie rzeczywistym ułatwiają efektywne zarządzanie zespołem i kampaniami call center oraz podejmowanie wartościowych decyzji biznesowych.


Funkcjonalności systemu dla call center TideCC
Intuicyjny panel supervisora
Dedykowany panel agenta
Wysoka wydajność systemu
Algorytmy AI
Przejrzyste raporty generowane w czasie rzeczywistym
Rotacja numeracją
Dialer predyktywny
Tide HLR
Detekcja poczty głosowej
Dialplan uwzględniający wiele kanałów (SMS, VMS, E-mail itp.)
Autoryzacja rozmówcy
Kolejkowanie połączeń
Nagrywanie rozmów
System przekierowań IVR
Call Me Back

To daje nam przewagę nad innymi

Najczęściej zadawane pytania
Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
